SUNTEM DEDICAŢI SERVICIILOR DE CALITATE OFERITE 

Dacă aţi urmat un tratament la clinica ReproGenesis din Brno, vă invităm să ne împărtăşiţi experienţa dvs şi să ne ajutaţi în îmbunătăţirea serviciilor oferite. Orice comentarii, sugestii sau idei pentru îmbunătăţirea serviciilor sunt binevenite. 

Ne puteţi adresa ideile si sugestiile dvs astfel:

  • personal la sediul clinicii
  • pe email: info@reprogenesis.cz
  • la telefon:  +420 530 338 338
  • prin poştă: ReproGenesis a.s., Hlinky 60/144, 603 00 Brno
  • prin completarea unui formular, disponibil la recepţia clinicii 

În cazul în care sunteţi nemulţumiţi de serviciile oferite de clinica ReproGenesis din Brno puteţi formula o plângere oficială. 

Cum să formulaţi o plângere oficială?

Reclamaţia verbală

  • Puteţi adresa personal plângerea Directorului Administrativ al clinicii SAU
  • Puteţi adresa plângerea Directorului Administrativ al clinicii la telefon; apoi veţi trimite reclamaţia în scris (vedeţi mai jos). În caz contrar va fi considerată reclamaţie anonimă

Reclamaţia scrisă 

Plângerea va fi semnată şi trimisă Directorului Administrativ al clinicii la adresa ReproGenesis a.s., Hlinky 60/144, 603 00 Brno SAU pe email la info@reprogenesis.cz, incluzând semnătura dvs electronică. 

Ce să includeţi în formularea plângerii?

Pentru a vă asigura că plângerea dvs. va fi investigată corect și eficient, reclamația dvs. trebuie să includă cel puțin următoarele informații:

  • descriere detaliată a ceea ce s-a întâmplat şi v-a determinat să formulaţi o plângere, incluzând numele persoanelor implicate
  • Numele şi prenumele semnatarului
  • Adresa dvs, numărul de telefon, numărul de fax sau adresa de email
  • Semnătura dvs sau semnătura electronica 

Ce urmează şi cât durează întregul proces?

Acordăm atenţia cuvenită fiecărei reclamaţii. Plângerile fără numele semnatarului, adresa acestuia sau alte date de contact vor fi considerate anonime. Aceasta înseamnă că vor fi investigate numai dacă oferă informaţii detaliate despre activităţi ilegale.

În cazul în care reclamaţiile scrise nu pot fi soluţionate în termen de 10 zile de la primirea acestora, semnatarul va primi o înştiinţare scrisă cu privire la derularea investigaţiei. Timpul mediu de soluţionare a unei plângeri este de 30 zile de la primirea acesteia. În cazuri extreme, durata totală se poate prelungi cu încă 30 zile, caz în care semnatarul va fi  înştiinţat în scris. Când plângerea este soluţionată semnatarul primeşte un raport oficial cu informaţii detaliate despre desfăşurarea investigaţiei, concluziile şi măsurile luate pentru a împiedica alte situaţii asemănătoare.

În cazul în care se primeşte din nou o reclamaţie care a fost deja soluţionată corespunzător fără alte informaţii suplimentare,soluţionarea acesteia poate dura mai mult decât perioada standard, fără notificări scrise ale eventualelor întârzieri.